Wednesday, July 29, 2009

hupdates~

waaa.. lame giler x membebel kat sini kan... yer la.. memandangkan intenet kat kolej ulu nih mcm siput sedut, aku pon x kuasa nak menunggu lama2... baik tido kan.. hahhaa~

lame x hupdates nih, mcm2 aku lalui spanjang menghilang kan diri... kelas dah start hmpir 4 weeks dah.. haaa da sbulan blajo.. tp mcm hampeh x tahu ape pon.. adoyaii.. tatau laa ape nak jadik nih...

pasal aku nak tuko kos pon masih sunyi sepi tanpa sbrg berita lagik.. serius aku bengang la ngan staf kat sini.. wat keje mcm mangkok hayun jer.. call sini, x tahu.. call sana pon x tahu.. bengong giler.. rugi jer dato NC bayar gaji kat diorg2 nih.. mcm x berbaloi jer kan...

then, last week aku terlibat dengan baktisiswa. menda ni ala2 pgram anak angkat gitu laar... oke laa... xde la extravaganza best sgt pon... tp dpt mkn free.. haha! itu jer aku tahu kan.. ngeh3...

haaaa.. balik dr baktisiswa lagik best... kena QUARANTINE la pulak... H1N1~ aduhh... ade positive kes di kampung wai.. so far kmpung ulu nih selamat lagik.. ulu sket kot.. virus x smpat nak smpai.. hahah~

da la kena quarantine kan..... then tade air la pulok.... wtf!! mcm bengong giler laa.... serius la jurutera UniMAP ni bakal glokal... mn x glokal nye... semua hebat... air tade pon leh hidup.. kampus jauh2 pon leh hidup.. rebut2 bas pon boleh... line hp tade kat kg.ulu nih pon orait jer.. semua layan jer kan... cayalah korang! ahaks~

0 comments: